Când comanzi de la www.bricopoint.ro poți alege una dintre opțiunile de livrare de mai jos:
Livrarea prin curier este posibilă pentru comenzi care au următoarele caracteristici: 1 Colet de maxim 15kg / Status Stoc = în Stoc / Dimensiune maximă colet 40 x 40 x 40 cm.
Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc la noi în depozit, le poți ridica imediat.
Dacă produsele nu sunt pe stoc când ai înregistrat comanda, te vom anunța prin email sau SMS când acestea ajung în depozit, ca să poți sa le ridici. Produsele comandate sunt păstrate în depozit timp de 7 zile lucrătoare.
Dacă ai plătit deja comanda înainte să vii sa o ridici (cu cardul online, ordin de plata), te rugăm să ai actul de identitate la tine, ca să iți putem înmâna produsele. în cazul în care o altă persoană va ridica comanda, te rugăm să precizezi numele persoanei în comanda, sau persoana să aibă asupra ei confirmarea comenzii trimisă pe email.
Persoanele fizice care ridică produsele trebuie să aibă asupra lor un act de identitate.
Dacă îți este mai comod să primești produsele acasă, la șantier sau la serviciu, alege la metoda de livrare „Cargus” „FAN” „DPD” și îți vom trimite produsele prin curier. Tariful pentru curier este calculat și afișat înainte de finalizarea comenzii, după ce completezi datele de livrare (județ, oraș, stradă etc). în cazul în care comanzi produse mai grele, mai voluminoase, sau speciale, la finalizarea comenzii se va afisa mesajul „Taxa de transport va fi comunicată la procesarea comenzii”. Ulterior Procesării comenzii vom calcula exact cât costă transportul și îți vom comunica pentru a obține acordul tău.
BRICOPOINT SRL își rezervă dreptul de a modifica costul de transport dacă se constată că acesta s-a afișat cu o valoare eronată (valoare care nu ia în considerare dimensiunile coletului sau localitatea de livrare); Toate aceste modificări vor fi aduse la cunostința clientului pentru a obține acordul de livrare.
BRICOPOINT SRL își rezerva dreptul de a face mai multe expediții pentru a livra o comandă;
Livrare prin Curier, la Adresă (se aplică doar pentru produsele care au status: în stoc, La Comandă, Precomandă, Nu este în stoc)
Livrarea prin curier este posibilă pentru comenzi care nu depășesc 100 kg și care nu sunt voluminoase. în cazul expedierii prin curier a unor produse speciale, sau în cazul în care costul pentru curierat este foarte ridicat, BRICOPOINT SRL își rezervă dreptul să solicite plata în avans a comenzii.
în cazul în care o alta persoană recepționează comanda, te rugăm să precizezi numele persoanei în comanda, sau persoana să aibă asupra ei confirmarea comenzii trimisa pe email. Te vom contacta telefonic pentru confirmarea identității persoanei care recepționează comanda.
Livrare prin Pallex (se aplică doar pentru produsele care au status: în stoc, La Comandă, Precomandă, Nu este în stoc)
în cazul produselor voluminoase (cărămidă aparentă, klinker, saci, etc) sau care sunt împachetate la paleți, expedierea acestora se realizează prin Pallex. Ora limită pentru comanda la transportator pentru încărcare într-o anumită zi este 11:00. Pallex transportă produsele la adresa de livrare fără a le transporta în locuință sau la etaj. Din acest motiv, asigură-te că ai cum să le descarci și să le transporți până în locuință.
Livrare cu Transport Propriu sau închiriat (se aplică doar pentru produsele care au status: ℹ️ Livrare: iași și Limitrof)
în cazul în care constatăm că este mai ieftin sau în cazul în care ai nevoie de livrare la o anumită oră, vom alege să iți trimitem produsele cu transportul nostru sau un transport închiriat. în acest caz, transportul este fie evidențiat pe factura, fie se achită direct transportatorului închiriat.
Urmărirea Comenzii Tale
După ce ai înregistrat comandă, poți verifica detaliile acesteia din Contul meu, în secțiunea Istoricul Comenzilor.
Dacă ai nevoie si de alte informații decăt cele afișate în contul tău, ne poți contacta Aici.
Modificare sau Anulare Comandă
Dacă te-ai razgândit și nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la numărul 0 756 778 626 / 0755 42 42 49. Colegii noștri Consultanți vor face tot posibilul să iți modifice sau să anuleze comanda.
Termene de Livrare
Ne angajăm să iți livrăm comanda în termenul afișat pe site pentru fiecare produs. în cazul în care comanda ta conține produse cu termene de livrare diferite, termenul de livrare al comenzii va fi cel mai mare dintre termenele de livrare al produselor componente.
Deschidere Colet la Livrare
Solicită Gratuit Serviciul de Deschidere a Coletului la Plasarea Comenzii și ne vom asigura că awb-ul comenzii tale este emis astfel. Expedierile care conțin produse cu risc de deteriorare pe transport pot fi verificate la livrare, deoarece AWB-ul va conține opțiunea "Deschidere la Livrare"
Recepție Colet cu Deschidere Colet: